j,verbeek wikel

Fijne samenwerking alles zeer correct uitgevoerd

C. Visser

Als verkopende makelaar heeft Sjoerd goede kennis van zaken van het huis en de buurt erom heen. Hij neemt de tijd en denkt met je mee in mogelijkheden.

Bokhorst

Sjoerd heeft kort geleden ons huis verkocht en niks anders dan lof over Sjoerd en Janneke.Ze vormen samen een geweldig team dat heel goed functioneert .Ze komen heel goed hun afspraken na en houden... Sjoerd heeft kort geleden ons huis verkocht en niks anders dan lof over Sjoerd en Janneke.Ze vormen samen een geweldig team dat heel goed functioneert .Ze komen heel goed hun afspraken na en houden je keurig op de hoogte en geven je goed advies.kortom het kan niet beter daarom een hele dikke TIEN. Nogmaals bedankt Sjoerd en Janneke vriendelijke groet Niels en Henriette.

Tjerk Scheepstra

Met deskundig advies heeft Sjoerd ons prima geholpen met de aankoop van ons huis. Daadkrachtig bij de onderhandeling en behulpzaam bij de aankoop.

Makelaardij Bijstra

Hele fijne en rustige manier van communicatie/contact en de verkoop is zeer snel gegaan. Wij zijn dik tevreden! Hartelijk dank voor jullie top service.

Afke Roskam

Vriendelijk, communicatief, meedenkend, luisterend oor

Nelly Tolsma

Erg tevreden. alles correct geregeld, keurig op tijd en houd zich aan de afspraken. Fantastische makelaar!!!

Klaas Koopmans

Verkocht